Justin Bieber - Anyone

Anyone by Justin Bieber Song Info

Justin Bieber - Anyone song info will be updated!

Do you love Anyone (Justin Bieber) song? Please share your friends!

Anyone by Justin Bieber MP3 Listen and Download

Justin Bieber - Anyone Song Lyrics

Dance with me under the diamonds
See me like breath in the cold
Sleep with me here in the silence
Come kiss me, silver and gold

You say that I won't lose you
But you can't predict the future
So, just hold on like you will never let go
Yeah, if you ever move on without me
I need to make sure you know

That you are the only one I'll ever love
(I gotta tell ya, gotta tell ya)
Yeah, you, if it's not you, it's not anyone
(I gotta tell ya, gotta tell ya)
Looking back on my life, you're the only good I've ever done (ever done)



(1409618531070)

Justin Bieber - Anyone Song Comments

What do you think Anyone song? Can you share your thoughts and listen experiences with other peoples?

Please wait! Facebook song comments loading...

Justin Bieber - Anyone Song Reviews

TransferWise 💸

Enjoy high maximum transfers into more than 20 currencies while saving up to 90% over local banks! The cheap, fast way to send money abroad. Free transfer up to 500 USD!

- Love

❤️

- Omg

So good! Starting the year amazing

- 80s vibes

The beat and the lyrics literally gave me chills because I loved it so much!

- Stop

Take some time and make actual good music, it’s getting repetitive. You have potential

- best song by justin

love this so much

- stop

making music

- LOVE U JUSTIN

so good!!!

- Fire

Fire

- Anyone

Very beautiful 😍🤩

- jb legend

Looooooove this omg

- Great Song to start of 2021

Amazing song

- KING

Let’s gooo

AirBNB 🎁

Get $69 off on your first stay at travels. Claim your $69 Airbnb free credit by clicking here!

- 2021 is year of peace

Love this song!!

- Love it

One of the best JUSTIN BIEBER song ever

- Love bieber

Love this song! And i love JB

Payoneer 💰

Wondering how you could earn $25 by just signing up? Earn $25 for free by joining Payoneer. Sign Up!

Coursera 💡

Start your future on coursera today! Build skills with courses, certificates, and degrees online from world-class universities and companies. Join for Free!

Mind Lab Pro ® 🎯

Mind Lab Pro® boosts work performance and productivity with nootropics for focus, multitasking under stress, creative problem-solving and more. Buy Now!

I Am Proud of you

We are proud of @dannyedbrfc for being the most beautiful person anyone could ever see.

Lia

@drewstreaming @MostRequestLive @OnAirRomeo @justinbieber @scooterbraun Ocho Hello @MostRequestLive @OnAirRomeo can you play '#ANYONE ' by @justinbieber Thanks! #MostRequestedLive.

Tututa🥊

@DrewLegendas @MostRequestLive @OnAirRomeo quinze Hi @MostRequestLive @OnAirRomeo can u please play 'Anyone' by @justinbieber? Thank u sm! #MostRequestedLive.

Mile High

@AdamSchefter Does anyone else have the same problem every time they see a sports post and it says “WFT” I’m always like damn yall putting WTF in the wrong order (typo).

James

@Tom_Clancy3 When has anyone claimed its the best spurs side. Its fucking far from it. Even more so considering we have won 1 trophy in 20 years 🤦‍♂️.

𝒥𝑜𝒸𝑒𝓁𝓎𝓃// ANYONE

@MostRequestLive @edsheeran @MostRequestLive @OnAirRomeo can u please play #Anyone  by @justinbieber? Thank uuu sm! #MostRequestedLive.

𝐬𝐚𝐭𝐮𝐫𝐳𝐳🏛

I’ve been busy last year, (and will be this year bt whatever),, i was curious if any of yall is interested in being penpals w/ me ^^ i don’t have many goodies~ just asking if anyone is interested 0-0”.

Pedro 🥊

@PortaIJailey @OnAirRomeo @MostRequestLive @justinbieber drewwww Hey @OnAirRomeo and @MostRequestLive please play my favorite song #ANYONE by @justinbieber thanks.

CoreCousin

@DeanBrowningPA If you dont have a job, you dont have a red cent to give to anyone else. Congress is continuing to get paid.....many arent.

︎ ︎ ︎

Anyone in LA wanna go play soccer.

About Anyone Justin Bieber Song

You can find here music reviews from artist Justin Bieber, album Anyone - Single, song Anyone, released 01 January 2021. Listening online to Anyone - Justin Bieber song preview is free and does not require registration...

black metal justin bieber Anyone by Justin Bieber mp3 download listen Anyone Anyone lyrics Anyone credits

Are you safe on the Internet?Surf anonymously, prevent hackers from acquiring your IP address, send anonymous email, and encrypt your Internet connection. High speed, ultra secure, and easy to use. Instant setup.